Tillbaka

Kommentar från Emelie: Men oj! :o Syntes det ingenting på bettet innan du tränsade?
Nej jag såg ingenting på bettet innan.. Jag kollar faktiskt alltid extra noga innan jag rider med gummibett men kunde inte se någonting tyvärr.. Men men det gick ju bra iaf!!
Idag har jag ridit J och Treneke. J gick inte så jättebra eller när hon väl gick så gick hon väldigt bra men stundvis så var hon så dum och bara reste sig.. jaja hon hade väl en dålig dag helt enkelt!
Red Treneke och hon gick bra men jag själv red som en kratta.. Om jag hade ridit ordentligt så hade det gått bättre.. Hoppade lite och det gick ganska bra. Har tyvärr en tendens att lägga mig för mycket som en fällkniv och då hinner hon inte upp till hindret efter i en kombination men det är bara att träna på!
Ska vara barnvakt ikväll så förhoppningsvis kommer inlägget om Treneke men kan tyvärr inte lova men här är en bild på världens finaste iaf! <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0