Äntligen :)

Nu har jag startat upp en hästblogg här på blogg.se :)
Här kommer jag skriva om allting (i stort sett) som händer här hemma med mina hästar, tävlingsresultat och träningar :)

Just nu har jag tre hästar:

Samantha född 1996
Treneke född 2000
Explosiv född 2004


Samantha har jag startat 110 med med placeringar och hoppas väl på att kanske starta högre men det är inte alls säkert då hon snart ska säljas :) Därimot har hon gått 120 med placeringar med min syster innan jag tog över henne :)

Treneke har jag startat 130 med en gång. Hon har placering upp till 115 och dubbelnollor i 120. Hon har även gått 1 125 med 4 fel i omhoppningen.. Sista hindret.. Suck.

Explosiv har gått 110 med min syster med 0 fel. Eftersom Explosiv inte är så gammal har vi tagit det rätt lugnt med och hon ska väl börja starta lite mer nästa år.. Nu har jag precis tagit över henne också :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0