Lördag 19/12-2009

Idag fick Explodsiv och Samantha vila så jag red bara Treneke :)

Hon var från början ganska spänd och hon lyssnade inte riktigt på mig. Då blev det några ordentliga halter för att hon skulle börja lyssna på mig och inte bara springa ifrån handen :) . Efter en stund gick hon faktiskt riktigt bra och hon fick även trava lite bommar idag :D.. Sen skulle vi prova på galopp igen för första gången på typ 1 vecka eftersom det var snö i paddocken var den ganska mjuk. I Galoppen lyssnade hon först ingenting utan hon slog bara med huvudet. Men efter en stund när jag hade släppt mer på yttertygeln och bara höll i innertygeln skötte hon sig riktigt bra och blev tillslut riktigt fin igen :) I morgon blir det ett lugnt pass med henne igen och sen ska jag och Jessica skritta igenom skärhamn med Samantha och Explosiv i tomtekläder :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0