Lördag 5/12-2009

Idag hade jag helgen i stallet så jag åkte upp och gjorde hela stallet.

Jag red även Explosiv i paddocken en liten stund bara eftersom det var första gången sen hon kom hem igen som hon gick i paddocken och alla hästarna vaccinerades i går så dom får ju inte gå för hårt :) Men red igenom henne lite och lät henne busa av sig eftersom hon var lite pigg.. haha

Sen skulle jag rida ut Samantha barbacka och låta henne ta det lite lugnt men tog gramanen på eftersom jag skulle rida igenom skogen och eftersom jag brukar låta dom galoppera där så blir hon alltid så pigg när man kommer dit.. Precis som jag tänkte så blev hon jättepigg när jag kom dit så hon fick ju spelet och skulle dra gärnet.. men jag ville inte det eftersom jag inte hade sadel så jag försökte få henne att galoppera lugnt. Men det gick ju inte så hon drog ju iväg med mig i full galopp och hon bockade som att hon aldrig gjort nått annat.. Senare blir det en promenad med Treneke också tänkte jag :) Om jag orkar (A).. Men dom är roliga mina älsklingar :)

Glöm inte läsa min systers blogg: Saaanniii.blogg.se

Kram :)

Era Kommentarer
Postat av: S

Riktigt bra blogg dendär din syster har.. Du har möjligtvis inte hennes nummer? Tänkte ringa och erbjuda henne ett jobb där hon tjänar en miljon i minuten, tror du hon skulle vilja ha det, du som känner henne bäst???

2009-12-19 @ 00:47:01

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0