Tisdag 22/12-2009

Först när jag kom upp till stallet så red jag Treneke :) Hon gick faktiskt förvånansvärt bra och vi tränade mycket på bommar, öppna, skänkelvikningar och bra galoppfattningar.. Eftersom Treneke har en tendens till att dra upp huvudet i galoppfattningen så blev det mest träning på det i galoppen i stället för att galoppera eller hur man ska förklara. Hon var iaf jättestel i början eftersom jag inte har ridit henne på några dagar utan tömkört henne :)

Sen efter det red jag Explosiv och hon hade damp som vanligt haha.. Pigg som ett as fortfarande men hon fick mest galoppera av sig lite och skutta på en liten kombination som låg på typ 30 cm .. Hon tyckte det var jättekul och bockade järnet efter så det var ett under att jag satt kvar :)

Sen efter det red jag även Samantha ett tag men eftersom hon är lite för liten så krävde jag inte så mycket av henne utan jag lät henne mest springa av sig lite energi :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0