Tisdag 8/12-09

Dagen började med att jag åkte till min praktikplats och var där hela dagen :) Fick även sluta lite tidigare idag :D Gött. :)

Igår så skulle jag rida Treneke för första gången sen 1 vecka tillbaka ungefär.. Det gick väldigt väldigt fort och hon gick verkligen inte att rida så det var bara att hoppa av och gå in i stallet igen. Haha, Sen så red jag även Samantha igår och det gick faktiskt väldigt bra på tanke med att jag måste rida henne barbacka ett tag framöver :)
Explosiv hade vilodag igår eftersom att hon har gått några dagar i sträck nu :)

Idag fick Treneke och Samantha lösspringa i paddocken och herre va det gick undan iaf från Trenekes sida. Samantha stod mest stilla. Vet inte om hon har gått ner på knä i hagen idag då hon var väldigt svullen i frambena och lerig fram på båda benen :/ inte kul i så fall. Efter det blev det till att rida Explosiv lite lösgörande i paddocken eftersom det är hoppträning i morgon så gick hon inte så länge.. 25 minuter kanske :) Hon fick även ta ett litet språng på 50-60. Efter det blev det att raka henne igen :)

I morgon blir det inte så mycket som händer. Först är det ridträff i stenungsund och sen på kvällen är det hoppträning med bebisen :) . Ska väll även försöka släppa Treneke i paddocken i morgon också så att hon går att kontrollera på torsdag.. Haha :) Hmm.. Ska försöka plugga lite matte därimellan också hur det nu ska gå. Aja det löser sig :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0