Fredag 2/4-2010

Idag började jag med att rida Treneke med graman och hon gick jättefint faktiskt, bytte även bett till ett tjockt tredelat. Jobbade henne inte så jättemycket åt sidorna idag utan jag red mycket volter och en speciell typ slalomövning mellan hindrerna och hon skötte sig jättebra. Sen så tog jag av gramanen och började hoppa fram på ett litet räcke och efter det hoppade jag en övning där det var räcke, bom, räcke, bom, räcke, bom, räcke, bom med 3 meter mellan allt och hon var först väldigt springig men sen så lyssnade hon jättefint =) Ska prova henne utan gramanen i morgon och se hur det går.

Sen efter det red jag Explosiv i spöregn så jag orkade inte rida så jätteseriöst utan det blev mest jogga fram och sen fick även hon göra samma övning. Hon var verkligen jätteduktig då hon är typen lite lugnare än Treneke. Eller ganska mycket kanske. Haha..

I morgon blir det antingen ett ganska lugnt dressyrpass eller så ska Treneke gå cavaletti =)

Fick ett jättefint collage av Johanna igår =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0