Lördag 24/4-2010

Idag red jag Treneke ordentligt och det gick faktiskt bättre än jag trodde =). Hon var lite bråkig och dampade lite men efter en stund släppte hon och det gick väldigt bra. Hon fick träna mycket på att flytta rumpan åt båda hållen och sen fick hon även gå lite cavaletti. Hon var väldigt studsig i början och ville inte alls som jag ville men när hon väl hade slöppt så gick hon riktigt bra =) Sanna hade med sig två kompisar också så då tog jag några språng med Treneke för att dom skulle få se =) . Ni kommer även se att jag har bytt till ett pelham på henne och det är för att hon är så fruktansvärt stark men förhoppningsvis kommer jag snart kunna byta tillbaka till gummibettet igen =)

Några bilder från dagen =)



Jag gillar den :D Hon ser så pampig ut =)
Haha snacka om att dampa xD

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0