Måndag 12/4-2010

Började med att rida Treneke idag och det gick ganska bra stundvis och ganska dåligt stundvis men för det mesta gick hon bra. Red bara lite skänkelvikningar, öppna och volter för att få loss henne i sidorna..

Efter det skulle jag och Sanna rida ut Explosiv och Samantha barbacka och det gick jättebra tills vi kom till ett ställe där hästarna brukar få damp och det fick dom idag också.. haha sen när vi kom tillbaka till stallet så busred vi lite i paddocken med dom och sen bar det av till praktiken..

På praktiken fick jag rida en c-ponny haha och jag som är 178 cm. Den var grov så den kändes ju större än den var men den var ändå för liten men det gick jättebra det också =)

Sen när jag kom till stallet efter praktiken kände jag för att rida igen haha så jag tog ut Treneke och joggade henne i paddocken lite =) Den hästen om någon dör verkligen inte av att gå två gånger per dag.. Kanske ska börja med det.. Jag joggade henne typ bara i 20 minuter och nu fick hon bara jogga och trava lite bommar/cavaletti och sen gick jag in och tog av sadeln och skrittade ut barbacka en stund i det underbara vädret =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0