Tisdag 6/4-2010

Idag red jag Treneke igen och shit va bra hon gick =) Hon fick gå mycket lång och låg idag och i början var hon lite spänd och ville inte riktigt göra samma saker som mig så då galopperade jag henne och lät henne galoppera av sig och krävde nästan ingenting i galoppen och sen när jag började trava igen gick hon jättefint faktiskt finare än vad jag trodde att hon skulle göra haha. Så när jag hade travat henne en stund så fick hon göra lite skänkelvikningar och öppnor tills hon släppte och även det gjorde hon riktigt bra tillslut. Skulle åkt på hoppträning i morgon men det blir ingenting med det så det blir nog cavaletti eller gymnastikhoppning hemma med Treneke i morgon istället =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0