Söndag 29/8-2010

Kollade Trenekes sadel idag och såg att den tryckte lite på manken på henne så jag la på en extra padd och hon kändes nästan som vanliga Treneke igen =) Hon hängde lite i munnen men det var för att jag red på ett bett hon inte tycker om eftersom jag trodde att det var bettet som gjorde att hon hade blivit så konstig men idag gick det väldigt bra.. Hon slog inte med huvudet eller någonting i galoppen :D Jobbade henne bara lång och låg idag och i morgon ska hon få vila =)

Sen skulle jag longera Explosiv och jag vet inte vad som flög i henne. Hon var helt tokig. Haha! men men.. unghästar =)

Känns som att bloggen börjar bli lite tråkig.. Har ingenting att skriva om!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0