Tisdag 3/8-2010

Skrittjobbade Treneke idag i paddocken barbacka.

Eftersom hon inte är helt loss i bogarna och gärna hänger i tygeln om man byter bett på henne så fick hon göra mycket lösgörande övningar idag..

Öppna, sluta, skänkelvikningar "sussövningar" och sånt.

När vi började rida så började några killar skjuta med något "skojgevär" så Treneke hoppade till och då hamnade jag i bakvikt och råkade hålla kvar i tyglarna så hon ställde sig och sen kastade hon sig framåt så jag ramlade av.. Haha så fruktansvärt klantigt gjort asså.. haha men det gick bra och sån snäll häst som man har så stod hon bara still och kom till mig när jag gick emot henne.

I morgon får hon vila och på torsdag ska jag bara jogga henne och sen blir det meeting i Lilla Edet :D

Världens bästa <3


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0