Julafton

Hästarna har fått en julaftonsvila :D dom ska få vila imorgon också hade jag tänkt och på söndag ska dom ridas igen =)

Har iaf fått massa fint idag.

Ett par treadstone ridbyxor, kingsland stövelstrumpor, lädertvål, läderbalsam, läderolja, svampar till det och en hink till alla de sakerna :D Har beställt ett par tygelstop också fast dom har inte kommit än! :D Har fått fler saker men inte som hör till hästarna  = )


Såna här fast svarta.

För er som inte vet vad det är så sätter man dom på tyglarna så att tyglarna alltid är lika långa och man kan inte tappa greppet.. Har hört att dom är väldigt bra att ha när man hoppar.. Delvis för att om man tappar tyglarna så får man lätt tillbaka greppet i tyglarna! Så har köpt ett par såna som jag ska ha =)

Har kommit på att jag har blir så rastlös dom dagarna jag inte rider eftersom att jag rider så många hästar om dagen annars.. Haha


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0