Måndag 13/12-2010

Jag hinner inte med allting jag vill göra? :S

Aja började med att rida A idag. Jag skulle dressyrtränat men tränaren var magsjuk så de sket sig tyvärr. Men men .. Skulle hoppa henne och hon var så JÄVLA pigg rent ut sagt.. haha.. Hon skötte sig jättebra på framridningen och så hoppade vi ett tag och de gick jättebra men sen blev hon rädd för något så hon bockade , sen kastade hon sig åt sidan, sen snurrade hon runt och då hamnade jag på halsen och då drog hon ner huvudet och slängde iväg världens bock så jag drog i backen.. haha började asgarva, hoppade upp igen och sen hoppade vi lite till. Jag brukar inte ha svårt att sitta kvar men det var helt omöjligt idag.. Haha jaja hoppade iaf ett räcke på typ 1 meter i slutet =)

Sen red jag D och han var sjuuukt pigg han också.. Haha men han var riktigt fin verkligen och längde passet lite idag och galopperade lite och sen på slutet fick han galoppera över en bom som var lite upphöjd.

Skulle ridit T men blev inte så för jag hann helt enkelt inte.. Haha

Kom hem och då red jag Explosiv och hon var så HIMLA fin verkligen.. Lite feg i galoppen för det var lite halt men hon var riktigt fin och jättehärlig att rida idag.. Kanske har varit bra för henne att få vila lite. Imorgon SKA jag rida A, D, T, Treneke och Explosiv.!


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0