Onsdag 8/12-2010

Nu är det fullt upp på dagarna.. Jag hinner inte med.. Haha

Iaf.. Började med att rida R på ridträffen och det gick sådär.. Han hängde väldigt mycket i ena tygeln men annars var han jättefin =)

Efter det red jag D och han var jättepigg men verkligen jätteduktig =) Längde passet lite idag och han fick galoppera mer =)

Efter det så red jag T och det gick inte så bra.. Han är så himla stel i vänster och jag får inte loss honom.. Han har nog någon låsning någonstans..

Kom hem och så skulle jag skrittjobba Treneke på ängen och hon var så himla dum, i vänster ställde hon sig jättefint men i höger la hon bara ut tungan :S Så jag gick in och bytte bett och då gick hon jättefint! Så nu får hon gå på detta ett tag sen får vi se!!.. Såg även efter att pelhamet var helt snett.. Antagligen därför hon gör så!

Efter det skulle jag ridit Explosiv men jag hann inte. Jag MÅSTE rida henne imorgon!!
Sen på kvällen så skulle jag haft Samantha på hoppträningen men det blev inte så utan det blev A istället och hon var JÄTTEDUKTIG verkligen :D Jätteförbättring sen förra veckan.. Så det var roligt =)

Jag saknar sommaren!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0