Tisdag 14/12-2010

Alla hästar har varit så fina idag! Riktigt roligt.

Började med A och jag hade slått vad med en tjej på min praktik om att jag vågade rida henne barbacka i alla gångarter och sagt och gjort haha.. Hon skötte sig jättebra om man jämför mot vad hon brukar göra.. Haha men jag höll på att få smaka sand en gång.. haha. Imorgon får hon vila för jag kommer inte hinna att rida henne på min praktik imorgon men det är hon värd!

Efter de red jag D och han var riktigt riktigt fin idag faktiskt. Försökte verkligen att göra allting rätt och det var jätteroligt =) Han får också vila imorgon då jag inte har tid!

Efter det red jag T och han har jag ju inte ridit på ett tag för jag har helt enkelt inte hunnit men idag så ! Han gick ju emot i vänstersidan ett tag men idag blev han riktigt mjuk och fin på slutet! Riktigt roligt det också :D

Sen åkte jag direkt hem och red Treneke. Skulle skrittjobba henne barbacka i paddocken tänkte jag och det gick sådär men sen travade jag henne lite för ibland släpper hon efter traven men i traven var hon JÄTTEFIN och då red jag henne på ett rakt gummi men vi ska ändå kolla munnen på henne.. Men roligt nu när allting har känts så dåligt!

Efter det skrittade jag ut Explosiv med Emma och Samantha och det gick bra förutom att det var skitkallt.. haha

Jag saknar sommaren!!!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0