Torsdag 16/12-2010

Idag har jag faktiskt bara ridit 3 hästar.! :D

Började med D och han var jättefin! Gjorde riktiga skänkelvikningar idag och jättefina ryggningar för första gången! Jätteroligt .

Efter det red jag A och hon gick inte lika bra. Hon var ganska tung i framdelen idag men jag tror att hon kan vara lite trött i kroppen men hon gjorde inga bocksprång eller någonting idag.

Efter det red jag Treneke. Fick rida henne i grushagen. haha.. Hade ingen annanstans att rida för det har töat idag men hon var så fin :O Hon hängde ingenting i handen, släppte jättefint i sidorna i båda varven och jag red barbacka på gummibett! :O Ska prova att galoppera henne någon dag och se hur hon går då! =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0