Torsdag 2/12-2010

Förlåt för att jag inte skrev igår men hade helt enkelt inte tid :O

Red inte någon utav mina igår för jag hann inte men Treneke fick behandling igår så nu ska hon ta de lugnt resten av veckan och idag vaccinerades dom =)

Var iaf på hoppträning med A igår och hon var jättefin :) I början var hon jätterädd för alla hinder, det var mattor, mattor som hängde på bommarna, grindar, saker som stod under hindret.. Men när hon hade hoppat alla så hoppade hon RIKTIGT fint! Jätteroligt :D

Idag fick ju som sagt hästarna vila eftersom att dom fick vaccin idag och det är ändå inte roligt att rida när det är så kallt men jag red T idag och han var jättefin =)

Red igenom dressyrprogrammet och det gick bra!.. Gick även en promenad med A.
Imorgon ska jag rida dressyr med A och Pernilla ska antagligen hjälpa mig =)

Härlig vinterbild från förra året!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0