Torsdag 23/12-2010

Helt sjukt vad tiden går fort. Redan julafton imorgon :O

Jaja vet inte om jag nämde det här men fick iaf köpt mig ett rakt mjukt gummipelham igår för mitt andra var ju helt snett..jaja

Började dagen med att rida D och han var jättefin idag =) Inga dumheter alls.

Efter det red jag A och även hon var jättejättefin! Riktigt roligt =)

När jag kom tillbaka till stallet så red jag Treneke och hon var jättefin i skritten och traven men i galoppen så blev hon väldigt stark igen men hon har ju inte galopperat på 3 veckor =)

Skulle ridit ett seriöst ridpass på ängen med Samantha men det var så kallt så jag och Sanna red ut istället och galopperade i pudersnö.. Jag anser faktiskt att även om det är tävlingshästar på nationell nivå så ska dom få vara hästar och bara ha roligt ibland!

Blandade vinterbilder från förra året =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0