Lördag 20/2-2010

Idag var det inte meningen att jag skulle rida för hästarna skulle vilat idag men eftersom jag ska behandla min fot i morgon igen så får jag inte rida efter så jag red i snöovädret idag istället.

Lät bara båda hästarna gå ca 20 minuter i djup snö med fram och avskrittning. Red inte så seriöst utan dom skulle mest få trampa runt. Explosiv var väldigt trött efter, märks att hon inte har så mycket kondis men det kommer :) Treneke var faktiskt inte så trött på samma sätt utan mer trött i huvudet typ :)



Era Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ite skriva lite om vad du går i fö skola, gymnasium? :=)

2010-02-20 @ 21:21:35
Postat av: Frida

Joo det kan jag göra =) Jag fixar det i morgon eftermiddag :)

2010-02-20 @ 22:41:26
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0