Onsdag 17/2-2010

Idag började jag med att tömköra Samantha lite igen. Skulle ha tömkört alla men när jag tömkörde Samantha så gick tömkörningsgjorden sönder :O Igen. Ändå fick jag en ny för inte länge sen :S

Aja efter det skulle jag rida Treneke. Hon var jättekonstig idag , hon kanske var pigg vem vet. Sen glömde jag även att sätta i tussarna i öronen. Men hon vägrade i alla fall att galoppera hon bara studsade och stack så jag sket i det men då var hon redan jättestressad så jag travade henne bara på långa tyglar en stund.

Efter det skulle jag skritta ut Explosiv i skogen för att hon skulle få tänka lite vart hon sätter fötterna men vi virrade bort oss och hamnade inte alls där det var meningen men tillslut kom vi till stallet i alla fall.. haha då red jag henne på ängen en stund (barbacka) just för att hon skulle få jogga lite och sen blev det lite galopp med henne också :)

Nu ska jag hem till Stephanie och hjälpa henne med hennes bråkstake Rositha, och sjukgymnasten som sa att jag skulle ta de lugnt (A) Aja det löser sig (Y)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0