Måndag 18/1-2010

Igår var det bara promenad därför skrev jag inget :)

Idag red jag Treneke barbacka på ängen hon var faktiskt jätteduktig tills jag skulle galoppera då hon tyckte att hon skulle studsa på stället och bråka istället :) Men det var faktiskt bara att gå in i paddocken och galoppera så gick det jättebra :) Hon fick även idag jobba mycket med öppna och skänkelvikningar och hon skötte sig riktigt bra i båda trav och skritt :)

Sen efter det skulle jag skritta ut Explosiv .. Hon ville inte skritta utan hon trippade hela vägen bort och sen när jag vände så drog hon full galopp.. haha knäpphäst. Men fick stopp på henne ganska fort och då gick hon jättebra en bit tills vi kom till kossorna så när en mua så blev hon skitskraj och flög åt sidan och sen var det full fart igen. Men sen efter en stund lugnade hon ner sig :) Red även henne barbacka :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0