onsdag 13/1-2010

Hästarna fick vila igår eftersom dom har gått ganska hårt

Åkte in till stenungsund och tränade Explosiv vid 12 (via skolan). Där var det mycket dressyr ihop med bommar. Vissa övningar blir det till att träna hemma just med att byta galopp på dom :) Även en bra övning för Treneke tror jag. Hon skötte sig iaf jättebra men på slutet blev hon ganska trött och hon orkade inte riktigt och ville bara rulla sig hela tiden :)

Sen när jag kom hem skulle jag egentligen åkt på hoppträning med Treneke men det var så fruktansvärt kallt så vi struntade i de :) Så när jag kom hem skrittade jag henne i paddocken istället. Då var med mycket öppna, skänkelvikningar och skritt över bommar. Just för att hon ska få tänka så mycket som möjligt och det var ganska mycket snö så hon var ganska trött på slutet :) I morgon blir det nog upphöjda bommar med Treneke och skritt med Explosiv :)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0