Onsdag 14/7-2010

Ursäkta att jag aldrig skrev igår men jag glömde helt enkelt bort det för vi red så sent haha.. Som sagt red Samantha igår och det gick jättebra! Hon var bara stel och konstig i början (sån som bara Samantha kan vara) men sen på slutet släppte hon jättefint =)

Idag började jag med att rida Treneke och hon var stel och lite dryg i början men när det släppte .. SHIIT va fin hon blev, mjuk i munnen, lös i bogarna och massa.. Underbart! Hon gick som en klocka..
Skulle ridit Explosiv också men hon ville inte gå in haha..

Sen efter det åkte jag hem till en kompis för att rida hennes häst och det gick också jättebra. Även hon var lite stel i början men hon är inte riden på ca 1,5 vecka för hon som äger henne fick operera sig för ett tag sedan så jag red inte så länge men hon skötte sig bra =)

Få bli gamla bilder.. Har bildbrist igen!


Era Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättehärliga bilder, luftiga gångarter ponnyn har! :D

2010-07-15 @ 18:48:20
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Frida (svar)

Jaa det har hon men hon är ingen ponny utan storhäst =)

2010-07-16 @ 11:04:51
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0