Torsdag 1/7-2010

Kom precis hem från stallet =)

Skulle bara ridit Explosiv idag men Elenore hade ont i magen så det blev att jag red Samantha också och shit va fin hon var =) Hon var verkligen jättefin idag. =) Hon fick lydnadshoppa lite också, gå på ett galoppsprång mer mellan två hinder och ett galoppsprång mindre =) Jätteduktig verkligen =)


Sen efter det red jag Explosiv och hon var också jätteduktig men hon var pogg haha. Även hon fick göra lydnadshoppningen och det gick jättebra för det mesta men ibland drog hon iväg med mig. Haha. Sen när jag hade ridit och skulle släppa ut henne i hagen vet jag inte vad som flög i henne. Hon fick värsta spelet och bara flög i luften för minsta lilla.. Jaja de är så det är =). Skulle gått en promenad med Treneke också men jag orkade inte. Kanske gör det ikväll får se =)

Gammal, gammal bild på mig och Samantha =) från 2007/8 tror jag =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0