Fredag

Treneke gick jättebra idag =) Hon var lite spänd och hänger fortfarande lite i högertygeln, tror hon har någon låsning någonstans men hon gick jättebra =) Märkte även att hon gärna går i lite högre form i galoppen. Speciellt när man sitter ner men det blir bättre och bättre hela tiden =)

Kadriljen: Jag-James, Jessica-Kasper
Jag och JamesHela gänget samlat Jag-JamesJag och Treneke travar framFram ridningFramridningFramridningHur sitter jag?
Fina älsklingenFramridningÖppna som hon inte riktigt var med påSlutet på öppnaframridningFramridningÖppnaGaloppGaloppGaloppGaloppHoppa studs -||-Travar av. Lite spändAvskrittning =)

Nu har jag lagt upp massa bilder så nu får ni se till att kommentera =)

Era Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder!:)

2010-06-05 @ 17:45:58
URL: http://absolutepony.blogg.se/
Postat av: Frida (svar)

Tack så mycket =)

2010-06-07 @ 08:47:32
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0