Tisdag 8/6-2010

Klockan är snart 12 och hela stallet är redan färdigt =) Jätteskönt.

Började med att rida Samantha, gjorde bara sussövningar med henne idag och i slutet släppte hon jättebra =)

Sen red jag Treneke barbacka, vi gjorde också bara suss övningar i början och sen busred vi lite (A) Hon fick typ trava och galoppera lite som hon ville och fick ta några språng barbacka och lite sånt =) Det brukar inte funka då hon alltid blir väldigt stressad men idag var hon jätteduktig.. Jag tycker faktiskt att hästar (även tävlingshästar) ska få göra sånt här ibland.. Bara busa lite kravlöst =)

Sen när jag är på praktiken ska jag rida Koster också =)
Ska åka och beställa mitt bett idag med =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0