Lördag 27/3-2010

Igår fick hästarna vila för vi orkade inte rida =)

Idag åkte jag utt till stallet och började med att rida Treneke. Travade fram och hon kändes bara stel och konstig så jag galopperade henne en stund och sen släppte hon =) Efter en stund hoppade jag studsen några gånger och sen efter det skulle jag hoppa ett räcke och när jag hade gjort de på lägre höjd några gånger så höjde jag upp det till 120 ungefär och shit hon hoppade så mycket med ryggen att jag höll på att flyga av.. haha

Sen efter det red jag Explosiv och hon gick också jättebra även om hon var väldigt tjafsig i munnen stundvis. Hon fick göra samma saker som Treneke men räcket låg självklart inte lika högt utan det låg på ungefär 1-110. Men båda hästarna skötte sig jättebra idag och jag red faktiskt i paddocken och den var knappt blöt :O



Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0