Tisdag 16/3-2010

Idag var vi borta i ridhuset igen =)

Treneke kändes verkligen ruggit bra idag alltså.. Shit va fin hon var. Började med att rida med gramanen idag med för jag vet att hon hänger väldigt mycket i munnen annars =)

Red henne med den och sen tog jag av den och jobbade henne utan ett tag i alla gångarter och sen skulle vi rida cavalettibockar på studs men då blev hon alldeles för stressad så då satte jag på gramanen igen för att hon skulle känna att hon inte behöver stressa över dom små skutten. Hon är sån att om man rider fram med gramanen och tar av den så är hon asjobbig så antingen ska man rida med den hela tiden eller inte alls =) Eftersom hon ligger i hårdträning nu verkligen kommer jag nog ha med den varje gång i ridhuset ifall hon börjar. Sen att man inte alltid behöver använda den, som jag inte brukar göra utan det har bara varit nu dom sista gångerna i ridhuset . =)

I morgon blir det antagligen hoppträning. Inte säkert.. Annars får jag väl se om vi kanske ska skritta ut dom eller nått.. Det beror på =)

Samantha <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0