Torsdag 25/3-2010

Idag åkte vi bort till ridhuset igen =)

När jag red fram Treneke gick det underbart bra faktiskt =) Bättre än förväntat. Haha. Hon skötte sig utmärkt och gick jättefint. Idag blev det inga rörelser åt sidan utan jag joggade bara fram henne för att hon senare skulle få hoppa lite =) .. Eftersom jag skulle småskutta lite och jag red fram med graman så tänkte jag ju inte på martingal , dum som jag är, men jag småhoppade henne på typ 30-40 cm med gramanen och sen skulle jag ta av den för att hoppa lite högre. Men hoppade inte så jättemycket eftersom jag inte hade martingal och hon är typ omöjlig att hoppa utan. haha men det gick bra. Så idag gick det i stora hela jättebra =)

I morgon ska jag försöka rida Explosiv i paddocken, beror på hur den ser ut och sen ska jag och Sanna skritta ut Treneke och Samantha. =)


Era Kommentarer
Postat av: Johanna - Elev på Flyinge

Vilken härlig bild!

2010-03-29 @ 14:05:14
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: Linnea

åh vilken härlig bild :)

2010-03-29 @ 15:29:29
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0