Lördag 15/5-2010

Förlåt för att uppdateringen kom så sent idag. haha..

Idag började jag med att rida Treneke och shiiit va bra hon gick. Hon gjorde verkligen allting som jag bad henne om, flyttade skänelvikningar, gick i en låg avslappnad form för att sedan gå i lite högre (Men fortfaradnde avslappnad) form. Shit va bra det gick verkligen. Det är dessa dagar man känner att man verkligen vill satsa på ridningen och på den hästen =) I morgon ska hon skrittas ut och sen bara joggas en stund i paddocken om det inte är alldeles för dåligt väder =)

Sen efter det red jag Explosiv och även hon var jätteduktig och gjorde NÄSTAN allting jag bad henne om förutom gå förbi ett jätteläskigt täcke som hängde på staketet. Eftersom att hon var så fjollig så la jag täcket på ett litet hinder istället så hon skulle skutta över det men hon tvärvägrade. Tillslut fick jag sparka över henne. haha. Sen fick hon hoppa det tills hon inte stod emot längre =) Efter det så vände jag på täcket och hängde det på ett annat litet hinder och då stod hon emot massa igen men sen slutade hon och då gick det jättebra =) I morgon vet jag inte om det blir jag eller Sanna som rider henne men de får ni reda på i morgon :D

Ska be Rebecka åka med till stallet och fota någon dag så det blir lite nya bilder igen =)




Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0