Lördag 22/5-2010 Tävling

Var som sagt och tävlade på Troja. Provade ett annat bett så jag tänkte att det får gå som det går

I 120 gick hon verkligen hur bra som helst men vi låg på fel avstånd till trean så hon tvekade till lite och sen när hon hoppade så orkade hon inte över så 4 fel i 120 =)

Sen i 130 var hon såååå fin på framhoppningen och så går jag in på banan och hon hoppar HUR bra som helst men jag klantade till det i omhoppningen så jag råkade styra henne lite för långt ut på hindret så hon sprang förbi och sen fjollade hon sig lite (så det blev 1 stopp och 4 tidsfel) men hon hoppade verkligen HUR fint som helst. Det var 35 startande och 1 eller 2 dubbelnollor (HELT SJUKT svår bana) så jag och Treneke kom 5:a i 130 och vi har bara startat det 4 gånger innan :D Jag ÄLSKAR dig Treneke :*)

Film kommer ikväll eller i morgon :D




Era Kommentarer
Postat av: Stephanie

åå va kul, Grattis :D

2010-05-22 @ 21:47:51

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0