Måndag 31/5-2010

Red Treneke i paddocken idag och hon gick så fruktansvärt bra. Idag äntligen gjorde hon bra öppnor igen och släppte i sidorna och allting :D Asbra :D Tränade även mycket på galoppombyten över bom då hon gärna bara byter fram och tillslut gjorde hon även det riktigt bra.

Sen skrittade jag ut Koster barbacka en sväng :D

I morgon ska jag bara ta något språng med henne på de amerikanska pelhamet för vi ska hoppa en clear round på 120-130 på onsdag och jag hinner inte hämta det andra bettet som jag har lånat av min tränare =)

Ska även ta några skutt med Koster i morgon för även han ska gå clear rounden ( 90-90 ) och jag har inte hoppat honom något innan =)

Jag och Treneke 130 =)

Era Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefin header! :) Vad har du för häst? (:

2010-06-01 @ 19:06:05
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Frida (svar)

Hej och tack så mycket =)



Jag har min egna häst (treneke på bilden) som är fullblod/Kwpn. Sen delar jag och min syster på en häst som heter Explosiv och sen har min syster en som heter Samantha =)



2010-06-01 @ 20:02:32
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0