Söndag 14/11-2010

Vet inte om jag nämde det i bloggen men var iaf på ULK från igår till idag så igår fick hästarna vila..

Åkte iaf till min praktik när jag kom hem och red A och i början var hon lite dum med att stå på bakbenen och så men sen gick hon jättebra =)

Efter det åkte jag till stallet där jag mötte upp Elenore (min syster) så skrittade vi ut tillsammans barbacka med Treneke som handhäst och det gick jättebra tills vi skulle gå förbi en bil där en hund började skälla så Explosiv blev jätterädd och drog iväg i full galopp.. Fick bromsat upp henne men då började hon bocka så där satt jag, barbacka på en häst som bockade med en annan häst i handen som fick panik för att jag höll i henne.. haha men det gick bra jag satt kvar iaf =)

Stollhäst!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0