Torsdag 25/11-2010

Uppdatering på kvällen igen ! :D

Red Treneke borta i manegen idag och provade att hoppa henne men det är någonting för hon bara drar sig till vänster hela tiden så det blir ingen hoppning med henne på söndag :/

Efter det var mamma med på "Frukostridning" men så orkade hon inte rida klart så jag hoppade upp på T (han som jag brukar rida, mamma red honom innan) och red klart lektionen och han gick riktigt bra idag =)

Efter det red jag A och hon var också jättefin.. Inga bocksprång och inga stegringar.. Första gången på LÄNGE som hon har gått så fint =)

Nu på kvällen skrittade jag bara ut Explosiv med Emma och Samantha och det gick jättebra bort från stallet men tillbaka mot stallet gjorde hon typ luftsprång så de stod härliga till.. haha!


Underbara hästar! <3


Era Kommentarer
Postat av: nathalie

gud vilken fin blogg! :D

kika gärna in på min ^^

2010-11-26 @ 07:10:54
URL: http://myskatten.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Härlig bild!

2010-11-26 @ 22:01:50
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0