Fredag 22/10-10

Förlåt.. Glömde verkligen av att skriva igår för jag hade fullt upp med annat =)

Red bara A igår och det gick jättebra tills galoppfattningarna då får hon damp och bara ställer sig.. (Vi vet att hon inte har ont) Det är bara dumheter hon håller på mig men sen när hon hade tröttat ut sig själv och tröttnat på att ställa sig så slutade hon och gick riktigt bra =)

Skulle skrittat ut Explosiv med Treneke som handhäst men vattnet bara öste ner så jag struntade i det.. Packade alla saker och gjorde hästarna extra fina istället och bara tog en mysdag =)

Idag ska mamma köra bort mig till ridhuset så jag får joggat igenom dom lite bara inför tävlingen =) Åker ju till Laholm idag och kommer hem på söndag.. Ska försöka blogga med resultat och även dagens ridpass =)

Explosiv ska gå 120-120-120
Treneke ska gå 130-130-140 =)

Hörs förhoppningsvis under helgen =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0