Fredag 29/10-2010

Förlåt mig för att jag inte har skrivit på hela dagen men jag har totalt glömt bort det.

Har iaf bara ridit Treneke idag och tänkte mest att jag skulle jogga henne för att känna på henne.. Hon har inte ridits på 5 dagar. Gick en promenad i måndags och en igår och idag var hon verkligen HUR fin som helst. Hon har inte känts såhär bra på länge. Hon var verkligen jättefin. Gick perfekt i alla gångarter, gjorde skänkelvikningar, lite öppna och var mjuk i kroppen redan från början.. Kanske inte är något fel på henne trots allt? =) Jaja hon var iaf jättefin =)

Imorgon ska sanna (min syster) prova Treneke igen.. Haha vi får väl se hur det går.. Hon är väl inte hennes favorithäst precis..

Ska rida A och Treneke imorgon och ev någon mer =)

Världens vackraste och finaste pålle ! <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0