Onsdag 20/10-10

Full rulle idag.. Det gillas!

Red först A och hon gick ganska bra tills hon blev rädd för en grävmaskin på utsidan så då slängde hon sig åt sidan och sen gick hon upp på bakbenen typ 8 gånger i streck.. haha jaja knashäst.. Får se hur det går imorgon =)

Efter det red jag T och han går bara bättre och bättre för varje dag = )

När jag kom hem så åkte jag till stallet och red Treneke och hon gick såå bra idag.. Känns som att det har börjat släppa igen för hon var riktigt fin idag även fast hon har vilat i två dagar =)

Efter det red jag Explosiv barbacka.. Skulle ridit med sadel men när jag började trava kände jag att det tippade framåt så tog av den och red barbacka istället.. Tyckte att de var bättre så hon inte får ont i ryggen.. Hon gick jättebra hon också =) Fixade sadeln sen när jag hade ridit och nu ligger den bra igen =)

Liiiite låg form.. Haha

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0