Onsdag 27/10-10

Ridit 3 hästar idag och jobbat från marken med en.

Började att jobba från marken med D och det gick jättebra =) Väldigt mysig liten ponny

Efter det red jag A och hon var väldigt fin idag också faktiskt =) red LB:1 programmet när jag kom på att det var LB:2 jag ska tävla med henne nästa helg.. Klubbtävling bara för skoj skull (= Där ska jag även tävla Samantha som är våran =)

Efter det red jag T och han gick också jättebra.. Något stel idag och spänd med annars ingenting =)

När jag kom hem körde mamma mig till ridhuset och jag red Explosiv men hon hade träningsvärk så red inte henne så länge.. Imorgon ska jag jogga Treneke lite och skritta ut Explosiv. Ska även rida A! :D


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0