Söndag 10/10-10 igen!

Så nu är jag äntligen hemma från stallet..!

Red Treneke idag och shit va dryg hon är.. Först är hon "jättestel" hänger i munnen, går inte på tygeln.. Sen när man har låtit henne gå som hon vill så hon har blivit varm och man skrittjobbar henne då blir hon helt plötsligt hur fin som helst.. Haha dumma häst.. men jag älskar henne! Hon fick även hoppa lite småhinder idag =)

Sen skrittade jag ut Explosiv barbacka i mörkret.. Haha och sen red jag henne lite i paddocken när jag kom tillbaka och shit va fin hon var .. Världens bästa hästar helt enkelt!

Nu kommer väldigt gamla bilder.. Haha

Januari/Februari 201020082008200920092008Början 2007Början 200720092010

Era Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan inte tacka dig tillräckligt för all hjälp jag får av dig när du rider Sivan. Är verkligen guld värt, var rädd om min pärla!!



Love you/ Syster

2010-10-11 @ 09:35:44
URL: http://saaanniii.blogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0