Söndag 10/10-10

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit i Borås hela helgen och ska åka hem idag så jag har inte ridit..
Var på hästmässan här i Borås Fredag och Lördag och det var ingen hitt alls.. Trodde typ att det skulle vara som Göteborg horse show mässan men oj vad jag misstog mig.. Det var väldigt litet. Typ inga montrar, om man väl hittade någonting som var fint så kostade de typ 2000:-.. Hittade iaf ett träns för 300 som var nedsänkt från 650:- så det var rätt bra.. Det var ett svart achenträns med vita sömmar och såna tyglar jag vill ha..
Ska iaf rida Treneke och eventuellt Explosiv när jag kommer hem så jag skriver mer då =)

Era Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja självklart kommer jag det ! :) Kram

2010-10-10 @ 13:53:48
URL: http://bissy.blogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0