Tisdag 13/10-10

Ridit 4 hästar idag så nu e man lite seg i kroppen.. haha

Började med T och han gick jättebra =) Skrittade och travade bara honom lite eftersom att han har varit halt.. Ska rida honom en stund imorgon med =)

Sen red jag A och hon var supermegadunder pigg.. Man riktigt kände hur hon laddade för att bocka.. haha hon fick två dampryck men annars gick hon jättebra.. Imorgon ska hon springa lös i manegen så hon får springa av sig energi..

Sen när jag kom till mitt stall så klippte jag först Explosiv och sen red jag henne =) Hon fick ta det ganska lugnt idag.. Skulle egentligen hopptränat henne imorgon men av vissa anledningar så hoppar jag henne hemma istället.

Sen efter det så skrittjobbade jag Treneke och i början var hon jättedum men sen på slutet blev hon såå fin..

Ska klippa Treneke imorgon och så ska hon få en välförtjänt vilodag =)

Barbacka is the shit

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0