Onsdag 15/9-2010

Idag har jag "bara" ridit två hästar :D Fantastiskt

Började dagen med att raka hela M och det blev bra.. Ska finslipa någon annan dag då hon ska få lugnande :D

Sen efter det skrittade jag bara ut A =) Ska rida henne imorgon också :D

Sen nu ikväll så har jag varit på hoppträning med Explosiv och det gick jättebra :D Jag har typ inte ridit henne någonting eftersom att det är sannas häst :D men det gick bra.. Hon hoppade faktiskt jättebra :D Var lite stark stundvis men annars ingenting :D slutade på en bana på ca 120 =)

Imorgon har jag tre hästar att rida eventuellt 4 så skriver mer imorgon kväll.. Ganska sent antagligen =)

Era Kommentarer
Postat av: Emelie - Kallblodsryttaren

SV: Tack Frida, har en unghäst så har hört i trakterna att det varit ett bra bett men inte hört något negativt mer än att det kan fastna i tränset. Tack :)

2010-09-16 @ 12:23:13
URL: http://kallblodens.blogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0