Söndag 5/9-2010 Tävling

Var ju på tävling idag och det var verkligen inte min dag..

Explosiv gick 120 och hade 8 fel.. Den rundan är jag nöjd med för hon var riktigt fin men jag klantade mig i första kombinationen så hon petade räcket in och sen i andra kombinationen så var hon på väg att stanna så jag tryckte till henne och då hann hon inte upp så där rev hon också.

Treneke 130: Var sååååå fin på framhoppningen. Har aldrig varit så fin. Hon gick i en lugn balanserad form, lyssnade skitbra och hoppade som en gud! Kommer in på banan, river 1.an för att jag höll henne för länge, hoppar tvåan, 3:a och sen tvärstopp? (3.a var en trippelbarr och sen räcke ut). Där stannade hon för att vi kom alldeles för långt in så hon vågade inte hoppa och räcket var ett vitt hinder och solen stod på så vet inte om hon såg de.. Kommer igen vad gör hon? Hon stannar på räcket igen???? Aja. Tänkte skitsamma ska ändå prova 140 eftersom hon var så fin på framhoppningen och eftersom vi trodde att hon stannade för att hon inte såg ordentligt.

Går banan till 140 och den ser SKITBRA ut för att debutera på. Går och gör iordning Treneke, går till framridningen och även där är hon såå fin.. Verkligen skitfin. Hon brukar bara stressa upp sig men hon var verkligen fin idag. Går in på framhoppningen, hoppar lilla och det går bra. Sänker ner räcket till 70 cm och hon stannar?? Kommer igen.. Hon stannar? Då sa jag till mamma att hon måste ha sträckt sig eller någonting för Treneke är inte den som stannar annars.. Så jag strök mig från 140!

Ska be våran massör komma och titta över henne!

Hon är ändå världens bästa :D


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0