Tisdag 14/9-2010

Äntligen hemma =)

Idag var min mamma så snäll så hon körde bort hästarna till min praktik för det regnade så mycket så jag kunde rida i manegen =)

Började med Treneke och hon gick lika bra idag =) Lite tjafsig i munnen men annars ingenting.. Jättefin verkligen!

Sen red jag Explosiv och även hon gick svinbra =) Så imorgon ska Treneke gå en promenad och Explosiv ska jag hoppträna =)

Sen lite senare på dagen red jag A och då skulle J hjälpa mig och det gick mycket bättre än igår, hon var lösare i sidorna, hon lyssnade bättre för skänkeln så det var kul att det kändes ganska bra iaf.. Sen i galoppen bockade hon som F A N men sen slutade hon även där.. det var mest i fattningarna som hon la av typ 7 galoppsprång men sen slutade hon =)

Sen efter det hoppade jag upp på M en stund för hon som skulle rida henne klarade inte av när hon bockade och höll på så jag fick hoppa upp..

Nu är det antagligen lite saker som kommer hända och jag hoppas verkligenverkligenverkligen att det blir så nu :D

Ska fixa film på Treneke när jag rider henne någon dag!


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0