Fredag 15/4-2011

Tänkte när jag åkte från skolan idag att gött jag har bara två hästar att rida idag när jag insåg att jag hade 3.. Haha

jaja började med J och hon var väldigt fin.. Hoppade några språng med henne och det gick hmm.. fort.. Haha hon var helt tokig.. Jaja ska iväg och tävla henne imorgon 80cm och så ska jag hoppa M 80 cm =)

Efter det red jag Treneke och hon gick faktiskt riktigt bra idag tycker jag .. Hon fick också hoppa lite.. Typ ett räcke på 40 cm några gånger =) Det tyckte hon var väldigt roligt ..

Efter det red jag Explosiv och hon var jättefin idag.. Jobbade verkligen igenom sig i hela kroppen och kämpade på bra =) Hon var riktigt rolig att rida idag..

Tvättade båda hästarna och borstade dom extra mycket, packade och fixade det sista innan jag åkte hem =)

Imorgon ska jag rida M, J (på tävling), C, Explosiv och Treneke.. Tänkte skritta klätterbacken med dom imorgon och på söndag bär det av på tävling igen =)

Älskling <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0