Fredag 8/4-2011

Glömde skriva igår också.. Börjar typ tröttna på bloggen.. jaja

Igår tömkörde jag alla mina och dom gick jättebra och sen på eftermiddagen hoppade jag C lite och det gick jättebra =)

Idag vilade alla mina men jag red M och A..

M jobbade jag mest för att hon skulle gå fram för skänkeln och jag tycker att hon gick jättebra =) Ska hoppa en clear round med henne imorgon.. Sänker till 60 bara för att hon ska få hoppa runt och känna att de inte är svårt eftersom de inte gick så bra sist!

Efter det red jag A.. Började med att longera en stund utan inspänningar och sen hoppade upp och red.. Hon gick jättebra idag faktiskt.. Red henne på ett pessoa magic.. Det är ett vanligt tredelat men den "låser" sig så det blir rakt när hästen biter sig fast och vill sticka men hon var jättefin verkligen.. Jobbade mycket volter och enkla byten =)

Även hon ska hoppa Clear round imorgon.. 80-90.. Andra gången någonsin som hon är ute =)

Jag och James i somras =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0