Lördag 2/4-2010

Varit i stallet i 11 timmar..

Började med att jobba mellan 8 och 12.. Sen mockade jag åt mina och Ollie mockade åt Explosiv =) Tack för det..

Sen skrittade jag ut Treneke i klätterbacken och den rundan och det gick jättebra tills vi hade typ 1 kilometer kvar.. Då stod det en plastkossa som var lika stor som en riktig kossa och den var LIVSFARLIG.. Haha hon blev minst 1,70 hög och helt stressad.. Haha knasboll <3

Efter det red jag M i manegen och hon var jättefin idag =) Joggade bara igenom henne då vi ska hoppa Pay and Jump imorgon 80-80 =)

Efter det red jag J och även hon var jätteduktig =) Hon fick hoppa typ 3 språng på 1m räcke och vi ska också hoppa Pay and Jump imorgon 90-90 =)

Efter det skulle jag skritta ut Explosiv barbacka och hon vägrade gå så då backade jag förbi det "läskiga" och sen när jag vände henne om så gick hon 3 steg, sen ställde hon sig rätt upp och sen var hon på väg över men då hann jag hoppa av så hon satte sig bara på rumpan och slog inte över helt!! TUR!! Sen gick jag en bit med henne och sen fick hon panik så hon ställde sig upp igen, vände på bakbenen och sen drog iväg tillbaka till stallet, fick stopp på henne och gick tillbaka till stallet och longerade henne oinspänd och sen red jag henne och då gick de jättebra..

Efter det tvättade jag M och J och gjorde dom riktigt fina, packade och putsade sakerna =)

KnasExplosiv

Fick en JÄTTEFIN Kingslandtröja idag också.. Visar bild någon dag! :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0