Onsdag 13/4-2011

Började dagen med att jag skulle rida M .. Red henne lite men hon var så dum när jag kliade henne vid manken, min handledare kom ut och vi insåg att sadel klämde så tog av den och så släppte jag henne bara idag och sen skrittade vi ut en sväng när jag skrittade av henne =)

Efter det släppte jag bara J då jag hade ganska bråttom för dom skulle harva i manegen och jag hade annat att göra.

Efter det red jag D och det gick ganska bra.. Han var lite okoncentrerad men jag tycker allt att han skötte sig bebisen =)

Skulle ridit C men hann inte det..

Red A på ridträffen och hon skötte sig riktigt bra. Hon ställde sig några gånger men annars var hon JÄTTEFIN även idag.. Vi hoppade och hon blev som tokig för hon tyckte verkligen att det var roligt =)

När det var slut red jag Treneke och hon var JÄTTE avslappnad och fin.. Skötte sig riktigt bra och red i alla gångarter idag och hon var lika avslappnad i alla =)

Fick ganska bråttom då jag hade 25 minuter på mig att göra klar Treneke, släppt ut henne, ta in Explosiv göra iordning henne och rida för lektionerna började och ville inte rida i paddocken.. Blev en barbacka tur på Explosiv och hon var jätteduktig.. Sen gick jag ut och tog några språng i paddocken .. Slutade på ett räcke på 130. BARBACKA.. Haha.. Goa häst =)

BusExplosiv barbacka i somras.. :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0