Onsdag 20/4-2011

Började dagen med att jobba vilket gick väldigt bra =)

Efter det tog jag en promenad med M (som jag bara har denna veckan) i 45 minuter medans Rebecca tog D så jag slapp rida honom idag =) och en annan tjej red M så jag behövde inte rida henne heller.. Mamma red Samantha och Explosiv vilade =)

Red iaf J och hon var JÄTTEFIN idag verkligen.. Riktigt mjuk och fin i kroppen så det var roligt .. Fick även berättat för mig att jag ska tävla bohuscupen i dressyr med henne.. Haha jag på en dressyrbana på ponny.. Igen.. Haha

Efter det tränade jag A för min handledare och hon var ganska dum vissa gånger och ställde sig men hon hoppade VÄLDIGT bra och runt.. Riktigt fin att rida imellanåt..

Hjälpte till lite och red en unghäst som precis har blivit inriden =)

Efter det tränade jag Treneke för min handledare idag igen och vi jobbade vidare på det som vi inte fick igenom igår.. Hade kandaret på henne idag och hon gick så mycket bättre och på slutet släppte hon så himla fint.. Vi ska ta henne en liten stund imorgon också och sen ska hon få skritta och vila resten av veckan =)




Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0